ДО УВАГИ ГРОМАДЯН ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ!

 

З 24.12.2021 року, у зв’язку із надходженням коштів Обласного бюджету у сумі 259 449,00 грн. для надання пільгових довготермінових кредитів по Комплексній регіональній програмі пільгового довготермінового кредитування громадян, які потребують поліпшення житлових умов у Вінницькій області на 2018-2022 роки (далі – Комплексна програма) на рахунок Вінницького регіонального управління Держмолодьжитла в органах ДКСУ розпочинається прийом документів необхідних для отримання кредиту в рамках Комплексної програми!

Згідно положень Комплексної програми для отримання кредиту кандидат подає до Вінницького регіонального управління  Держмолодьжитла такі документи:

заяву про надання кредиту;

довідку про перебування на квартирному обліку або документи, що підтверджують необхідність поліпшення житлових умов для кандидатів, які постійно проживають на селі;

довідку про склад сім'ї;

копію свідоцтва про шлюб, паспортні дані;

копію свідоцтва про народження дитини (дітей);

документи, необхідні для визначення платоспроможності кандидата (довідка з місця роботи дорослих членів його сім'ї, у разі потреби - договір поруки, інші документи, що підтверджують його доходи) за останні 6 місяців;

         довідку з місця роботи із зазначенням займаної  посади;

документи, що підтверджують відношення до цільової групи фінансування (копія посвідчення учасника бойових дій, копія посвідчення учасника війни для громадян та членів їх сімей - працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та брали безпосередню участь в антитерористичній операції в районах її проведення, довідки про безпосередню участь в антитерористичній операції в районах її проведення, довідки з місця роботи для науково-педагогічних працівників та працівників бюджетної сфери тощо);

договір на придбання житла;

звіт про незалежну оцінку об'єкта купівлі-продажу;

копію реєстраційного номера облікової картки платника податків (не подається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті).

Кандидат для отримання кредиту на будівництво (реконструкцію) індивідуального будинку, крім зазначених документів, подає будівельний паспорт, виданий місцевими органами архітектури, проектно-кошторисну документацію, затверджену в установленому порядку.

У разі подання кандидатом або позичальником документів, що містять неправдиві відомості, вони несуть відповідальність в порядку, передбаченому законодавством.

            Громадянам, які перебувають на обліку по Вінницькому регіональному управлінню Держмолодьжитла в рамках Комплексної програми, в разі відсутності змін в ідентифікаційних даних, необхідно оновити (актуалізувати) та надати наступні документи:

   заяву про надання кредиту;

довідку про перебування на квартирному обліку або документи, що підтверджують необхідність поліпшення житлових умов для кандидатів, які постійно проживають на селі;

довідку про склад сім'ї;

документи, необхідні для визначення платоспроможності кандидата (довідка з місця роботи дорослих членів його сім'ї, у разі потреби - договір поруки, інші документи, що підтверджують його доходи) за останні 6 місяців;

         довідку з місця роботи із зазначенням займаної  посади;

документи, що підтверджують відношення до цільової групи фінансування (копія посвідчення учасника бойових дій, копія посвідчення учасника війни для громадян та членів їх сімей - працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та брали безпосередню участь в антитерористичній операції в районах її проведення, довідки про безпосередню участь в антитерористичній операції в районах її проведення, довідки з місця роботи для науково-педагогічних працівників та працівників бюджетної сфери тощо);

договір на придбання житла;

звіт про незалежну оцінку об'єкта купівлі-продажу.

Кандидат для отримання кредиту на будівництво (реконструкцію) індивідуального будинку, крім зазначених документів, подає будівельний паспорт, виданий місцевими органами архітектури, проектно-кошторисну документацію, затверджену в установленому порядку.

У разі подання кандидатом або позичальником документів, що містять неправдиві відомості, вони несуть відповідальність в порядку, передбаченому законодавством.

            Додатково повідомляємо:

Згідно з умовами Комплексної програми Рішення про надання кредиту приймається Вінницьким  регіональним управлінням Держмолодьжитла протягом місяця з дня подання документів за умови фактичного надходження кредитних ресурсів на його рахунки у відповідних органах Державної  казначейської служби України у Вінницькій області, і підлягає погодженню з правлінням  Держмолодьжитла.

Черговість надання кредитів визначається за датами реєстрації заяв кандидатів про надання кредитів з повним пакетом документів передбачених Програмою.